Thursday 9 January 2014

Usahawan2 yg menggunakan sistem online ini...

Beberapa Testimoni dari usahawan2 yg telah pun
menggunakan sistem online ini...


Puan Hasmi & En Basri dari Penang
Kedua-duanya berjawatan pengurus di sektor korporat. Namun menghadapi kekangan masa untuk bersama anak-anak. Mempunyai impian memiliki biz sendiri dan telah menceburi banyak bidang perniagaan. Melalui bisnes ini, mereka bukan sahaja telah memperolehi masa bersama keluarga, malah pendapatan mingguan yg dijana setanding dengan pendapatan CEO! 


Puan Zurinah dari Shah Alam
"Dulu saya berjawatan Senior Engineer. Berimpian menjana pendapatan besar tanpa stress. Alhamdulillah, kini saya telahpun resign dan jana income 4 angka seminggu hanya dari rumah disamping suami dan anak2. Syukur kerana Allah menunjukkan jalan dan membukakan hati saya untuk melihat peluang bisnes ini yg nyata adalah jawapan kepada impian saya..."

Puan Suzie dari Klang
"Saya lemah dan tak tahu menjual. Oleh kerana itu, apa2 jenis bisnes yg memerlukan saya menjaja barangan tidak mampu saya lakukan. Suatu hari, dgn desakan anak, saya melihat peluang bisnes ni di internet. Selepas berpuas hati dengan kajian yg saya lakukan, saya resign dari kerjaya dan kini saya amat HAPPY kerana boleh menjana 4 angka seminggu disamping keluarga... Alhamdulillah"




Puan Norlizah dari Petaling Jaya 
Alhamdulillah dgn semangat dan “WHY” saya yang kuat saya tak pandang belakang lagi. Yang terfikir kat fikiran saya ialah nak ubah hidup.. asyik susah je dah kerja 17 tahun pun hutang keliling pinggang. Saya memang tak mudah putus asa.. saya buat je.. buat sampai dapat… Alhamdulillah dah 4 org adik beradik saya yang joint vemma sbb saya dah yakinkan mereka yang vemma ada masa depan.

No comments:

Post a Comment